همه محصولات بال اسکرو

قیمت و خرید بال اسکرو

بال اسکرو (ball screw) ، محرک‌ خطی مکانیکی است که از یک محور پیچ و مهره‌ای تشکیل شده‌ و درون آن توپ‌هایی وجود دارد که در شیارهای مارپیچ قرار گرفته و در آن حرکت می‌کند. وظیفه اصلی بال اسکرو تبدیل حرکت چرخشی به حرکت خطی است. در انتقال نیرو به بار ثابت یا دینامیکی، از مهره‌های توپ با دقت و تکرارپذیری بالا استفاده می‌شود. 

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد بال اسکروها، استفاده از توپ‌های غلتشی در شیار مارپیچ است که باعث کاهش اصطکاک مکانیکی در مجموعه پیچ می‌شود و اصطکاک لغزشی را جایگزین می‌کند. این مکانیسم به طور قابل توجهی اصطکاک را کاهش می‌دهد و در نتیجه باعث افزایش کارایی سیستم می‌شود. عملکرد پیچ‌ها بر اساس توانایی آنها در تبدیل توان، بررسی می‌شود که در تبدیل نیروی دورانی به حرکت خطی، به خوبی عمل می‌کنند و قابلیت اندازه‌گیری دارند

برای آشنایی بیشتر با بال اسکرو می‌توانید مقاله بال اسکرو چیست را بخوانید. در این صفحه سعی کرده‌ایم اطلاعات کافی را برای خرید بال اسکرو در اختیار شما قرار دهیم  و شما را راهنمایی کنیم تا بدانید در هنگام انتخاب شرکت برای خرید بال اسکرو یا استعلام قیمت باید  به چه نکاتی توجه کنید.

9 نکته مهم در خرید بال اسکرو

پس از بررسی دقیق پروژه و انتخاب نوع و مدل بال اسکرو باید تصمیم بگیرید که قطعه مورد نظرتان را از چه شرکتی تهیه کنید. در این بخش می‌‎بینیم که برای بررسی شرکت‌ها، مقایسه بین آن‌ها و در نهایت برای خرید بال اسکرو باید چه فاکتورهای را در نظر بگیرید:

  • مواد اولیه برای ساخت
  • تکنولوژی ساخت بال اسکرو
  • شرکت سازنده و برند محصول
  • قیمت بال اسکرو
  • تنوع محصولات
  • موجودی و زمان تحویل
  • خدمات پس از فروش
  • چگونگی ارسال و بازگشت کالا
  • نظر مشتریان، متخصصان و مشاوران فنی
در ادامه، بعضی از موارد گفته شده در بالا را با جزئیات بیشتری بررسی می‌کنیم:
 

انتخاب بهترین جنس بال اسکرو برای دستگاه شما

 

خرید بال اسکرو با جنس مناسب تاثیر بالایی در عملکرد و دوام دستگاه شما دارد. بال اسکروها از مواد مختلفی مانند فولاد ضدزنگ، آلومینیوم و پلاستیک تولید می‌شوند. شما برای خرید بال اسکرو با جنس مناسب باید نیازها و مشخصات دستگاه خود را به دقت بررسی کنید. میزان بار، دقت، سرعت، و محیط کاری دستگاه نیز بسیار مهم‌اند. در نظر گرفتن تاثیر همه این موارد در کنار هم به دانش و تجربه بالایی نیاز دارد و پیشنهاد می‌شود برای اطمینان بیشتر قبل از خرید حتما با فروشگاه تماس گرفته و برای انتخاب بهتر مشورت کنید. 

انتخاب بال اسکرو با تکنولوژی ساخت مناسب 

 

در حالت کلی 6 روش برای ساخت بال اسکرو وجود دارد که عبارتند از:

  • اسکرو سنگ‌خورده (Ground Ball Screw)
  • رول فورمینگ (Roll Forming)
  • بال اسکرو ترخیص‌شده (Rolled Ball Screw)
  • بال اسکرو پیچ حرارتی (Heat-Treated Ball Screw)
  • بال اسکرو مایع (Fluid Ball Screw)
  • بال اسکرو ترکیبی (Combination Ball Screw)

در میان 6 نوع بال اسکرو بالا دو مدل سنگ خورده و رول فورمینگ متداول‌تر است. 

بال اسکرو سنگ‌خورده به دلیل سطح صاف‌تر و دقیق‌تر پیچ و مهره، دقت بالاتری دارد. این نوع بال اسکرو برای کاربردهایی که نیاز به دقت بالا دارند مفید است، مانند دستگاه‌های CNC و دستگاه‌های پزشکی.

بال اسکروهای رول فورمینگ قیمت پایین تری دارند و برای دستگاه های صنعتی با دقت متوسط و پایین به کار می‌روند. 

بررسی کیفیت ساخت بال اسکرو بسیار مهم است. بهتر است از برندها و تولیدکنندگان معتبری مثل تام باهر استفاده کنید که به کیفیت محصولات خود اهمیت می‌دهند. مطالعه نظرات مشتریان و اطلاعات فنی محصولات می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند.

عوامل موثر بر قیمت بال اسکرو در بازار

 

قیمت بال اسکروها ممکن است بین تولیدکنندگان مختلف متفاوت باشد، بنابراین مقایسه قیمت‌ها امری حیاتی است. قبل از خرید، قیمت‌ها را مقایسه کنید و مطمئن شوید که قیمت محصول با کیفیتی که در نظر دارید، متناسب است. در بازار، قیمت بال اسکرو به عوامل مختلفی بستگی دارد:

  • تقاضا و عرضه
  • هزینه تولید
  • هزینه حمل و نقل
  • رقابت بازار

در ادامه، تعدادی از عوامل موثر بر قیمت بال اسکرو را بررسی می‌کنیم:

تقاضا و عرضه

اگر تقاضا برای بال اسکرو بالا باشد و عرضه محدود یا کمتر از تقاضا باشد، قیمت بال اسکرو افزایش می‌یابد.

هزینه تولید

اگر هزینه تولید بال اسکرو شامل مواد اولیه، نیروی کار، تجهیزات و سایر عوامل تولید افزایش یابد، شرکت‌های تولید کننده ممکن است به قصد تأمین سود، قیمت بال اسکرو را افزایش دهند.

هزینه حمل و نقل

بال اسکرو به عنوان یک محصول سنگین و حجیم ممکن است نیاز به هزینه‌های حمل و نقل بالا داشته باشد. اگر هزینه حمل و نقل افزایش یابد، قیمت بال اسکرو نیز ممکن است بیشتر شود.

رقابت بازار

رقابت بازار و وجود تعداد زیادی تولیدکننده بال اسکرو می‌تواند قیمت را تحت تأثیر قرار دهد. در صورت وجود رقابت قوی، تولیدکنندگان ممکن است تلاش کنند تا با ارائه قیمت مناسب تر، سهم بیشتری از بازار را به دست آورند و قیمت بال اسکرو را کاهش دهند.

مهم است بدانید که همه این عوامل با هم در تعیین قیمت بال اسکرو تعامل دارند و نمی‌توان یک عامل را به تنهایی مسئول افزایش یا کاهش قیمت بال اسکرو دانست. همچنین، عوامل مذکور ممکن است در هر بازار و شرایط خاصی به طور متفاوت تأثیر کنند.

بررسی موجودی، ارسال و خدمات پس از فروش

 

در هنگام خرید باید به تنوع و موجودی محصولات دقت کنید. سعی کنید از شرکت‌هایی خرید کنید که موجودی کاملی داشته باشند و در سریع‌ترین زمان ممکن بال اسکروهای خریداری شده را برای شما ارسال کنند. 

نکته مهم دیگر خدمات پس از فروش است. قبل از خرید محصول حتما سایت فروشگاه را بررسی کرده یا در یک تماس تلفنی از خدمات پس از فروش و شرایط برگشت یا تعویض کالا مطلع شوید.

برای اطمینان از اصالت و کیفیت فروشگاه، سایت را به دقت بررسی کنید و نظرات سایر مشتریان را در سایت و شبکه‌های اجتماعی شرکت بخوانید. انتخاب فروشگاه‌هایی که امکان خرید حضوری دارند برای حل مشکلات و پیگیری‌های بعدی می‌توانند گزینه‌های مناسب‌تری باشند. 

با رعایت این نکات، می‌توانید خریدی هوشمندانه و مطابق با نیازهای خود انجام دهید.

گام های اجرایی در انتخاب بال اسکروها

انتخاب بال اسکروها در یک پروژه یا فعالیت مشخص نیاز به بررسی و انتخاب دقیق دارد. در زیر، چند گام اجرایی برای انتخاب بال اسکروها را بررسی می‌کنیم:

شناسایی نیازها و الزامات پروژه: ابتدا باید نیازها و الزامات پروژه را به دقت تعیین کنید. شامل مشخص کردن نوع بال اسکرو (مانند اسکرو و پیچ استوانه‌ای یا اسکرو و پیچ توپی)، ابعاد، ظرفیت باربری، سرعت، دقت، قابلیت های خاص و سایر مشخصات مورد نیاز است.

تحقیق و بررسی بازار: بررسی بازار و مطالعه درباره تولیدکنندگان مختلف بال اسکرو، نوع و کیفیت محصولات، قیمت‌ها، سابقه و تجربه شرکت‌ها، و نظرات مشتریان قبلی می‌تواند به شما کمک کند تا محدوده انتخابات خود را بهتر تعیین کنید. این مرحله شامل مراجعه به وبسایت‌ها، مطالعه کاتالوگ‌ها، مشاوره با کارشناسان صنعت و ارتباط با مشتریان یا کاربران محصولات می‌شود.

تکنیک‌های ارزیابی و مقایسه: با توجه به نیازها و الزامات پروژه، تکنیک‌های ارزیابی و مقایسه بین گزینه‌های مختلف بال اسکرو را به کار ببرید. این شامل مقایسه مشخصات فنی، کارایی، قابلیت ها، قیمت، نحوه نصب و سرویس پس از فروش می‌باشد. می‌توانید از جداول مقایسه، چک‌لیست‌ها و بررسی‌های مستندات فنی استفاده کنید تا بهترین گزینه را تعیین کنید.

بررسی قابلیت اقتصادی: در انتخاب بال اسکروها، قابلیت اقتصادی نیز باید مورد توجه قرار گیرد. بررسی قیمت بال اسکروها، نرخ تحویل، هزینه‌های حمل و نقل، هزینه‌های نصب و سرویس پس از فروش و نیز عمر مفید بال اسکروها از جمله عوامل مهم در تعیین قابلیت اقتصادی آنها می‌باشد.

در نهایت، انتخاب بال اسکروها باید براساس نیازها و الزامات خاص پروژه شما صورت گیرد و در نظر داشته باشید که هر پروژه ممکن است نیازهای منحصر به فرد خود را داشته باشد.

بال اسکرو باهر
خرید بال اسکرو و استعلام قیمت از تام باهر

 

تام باهر بازرگانی فروش بال اسکرو

شرکت تام باهر وارد کننده و عرضه کننده انواع محصولات و لوازم دستگاه CNC و لوازم مکانیکال مربوط به دستگاه­‌های CNC است. از واردات این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بال اسکرو
  • بال بوش
  • پولی تایم
  • پروفیل آلومینیوم(شامل پروفیل آلومینیوم شیاردار)
  • انواع شفت (شفت پایه­‌دار / شفت LM/ شفت بدون پایه)
  • ریل و واگن(لینیر گاید)
  • دنده شانه­‌ای (دنده شانه‌­ای مورب)
  • کوپلینگ (کوپلینگ SRJ)
  • انرژی چین(محافظ کابل)
  • لوازم الکتریکال مربوط دستگاه­‌های CNC نظیر سروو موتور و استپ موتور با برند JMC-BAHER

شرکت تام باهر علاوه بر ثبت برند باهر، نمایندگی برندهای GTEN از تایوان در بال اسکرو، نمایندگی انحصاری برند STAF کشور تایوان در لینیر گاید، نمایندگی انحصاری برندGAMBINI از کشور ایتالیا در دنده شانه­‌ای و نمایندگی سروو موتور و استپ موتور JMC-BAHER را دارا می­‌باشد.

چرا باید تام باهر را برای خرید بال اسکرو انتخاب کنیم؟

 

شرکت تام باهر، به عنوان تأمین‌ کننده نیازهای فنی در صنایع مختلف کشور، دارای دو برند بال اسکرو باهر BAHER و GTEN است. شرکت تام باهر با دو برند BAHER و GTEN، انتخاب‌های بسیار مناسبی را برای صنایع مختلف ارائه می‌دهد. با کیفیت بالا، قیمت مناسب و تنوع در اندازه‌ها، این برندها امکان کنترل هزینه‌ها و تأمین نیازهای فنی را به صورت موثر فراهم می‌کنند. علاوه بر این، رضایت مشتریان و عدم گزارش نقص یا کاستی در محصولات، نشان از قابلیت و اعتمادپذیری این برندها دارد.

بال اسکروهای شرکت تام باهر از نوع رول فورمینگ است. همانطور که توضیح داده شد این نوع از بال اسکروها از نظر هزینه بسیار به صرفه هستند و برای دستگاه‌هایی با دقت متوسط بسیار مناسب‌اند.  در این بال اسکروها نوع فلنج مهره ها سری SFU است یا همان سری H است. در این مدل دو سر فلنج حالت نیم دایره است و کنار آن برش خورده.

برند باهر

برند باهر، که محصولاتش در چین تولید می‌شوند، برای بخش صنعت با قیمت مناسب و کیفیت بالا بال اسکرو (BALL SCREW) ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های برجسته این برند، استحکام بسیار بالای میله‌ی محور اصلی است که برای تقویت آن، شرکت تام باهر سخت‌کاری مضاعف و با عمق بیشتری را انجام داده است. این اقدام باعث شده است که محصول نهایی دارای استحکام و عمر طولانی‌تری باشد و در برابر استهلاک و آسیب‌های شایع در این نوع مکانیسم مقاومت کند. در بازار ایران، برند باهر به لحاظ استحکام و دوام، برند بدون همتایی است و حتی با برندهای معروف تایوانی رقابت می‌کند و رضایت مشتریان این برند در طول سال‌ها حضورش در بازار را به همراه داشته و تا به امروز هیچ گزارشی درباره نقص یا استهلاک زودرس به دست شرکت نرسیده است؛ به همین دلیل، شرکت تام باهر ادعا می‌کند که مشتریان می‌توانند محصول را تست کرده و از آزمایش‌های لازم مانند مشاوره و آزمایش عملی در تراشکاری استفاده کنند.

برند GTEN

برند GTEN که محصولاتش در تایوان ساخته می‌شود، نیز به دلیل کیفیت و دقت بالا، در بازارهای اروپایی شناخته شده است. این برند نیز با تنوع در اندازه‌ و ارائه محصولاتی با ظرافت و دقیق به عنوان یک گزینه مناسب، به کسانی توصیه می‌شود که به دقت بالا در نیازهای فنی خود اهمیت می‌دهند.

متقاضیان گرامی با مطالعه دقیق مشخصات ذکر شده در بروشور یا کاتالوگ کامل بال اسکرو و همچنین نقشه‌های 3D ( سه بعدی ) می‌توانید با کیفیت‌ترین و مناسب‌ترین خرید را از تام باهر داشته باشید.

خرید اینترنتی بال اسکرو ارزان

شرکت تام باهر یکی از واردکنندگان معتبر بال اسکرو است. مجموعه‌ای گسترده از بال اسکروهای با کیفیت و متنوع را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. شما می‌توانید به سایت تام باهر مراجعه کنید و در بخش خرید آنلاین، انواع محصولات را مشاهده کنید.

تام باهر با تکیه بر تجربه و تخصص خود در زمینه فناوری مکانیک، بال اسکروهای با کیفیت و با استانداردهای بین‌المللی را وارد می‌کند. آن‌ها تمامی محصولات خود را با دقت بالا و با استفاده از مواد با کیفیت ارائه می‌دهند.

بهره‌برداری از سایت تام باهر برای خرید بال اسکرو به شما این امکان را می‌دهد تا از طیف گسترده‌ای از محصولات، انواع سایزها، طول ها و ویژگی‌ها را انتخاب کنید، علاوه بر این، تام باهر به مشتریان خود خدمات پس از فروش حرفه‌ای و پشتیبانی فنی را نیز ارائه می‌دهد. این به شما اطمینان می‌دهد که در صورت بروز هر گونه مشکل یا نیاز فنی، تیم پشتیبانی تام باهر آماده پاسخگویی و رفع مشکلات شماست.

 

قبل از خرید با متخصصان و کارشناسان فنی مشورت کنید

 

با توجه به مزایا و ویژگی‌های ارائه شده، مشتریان می‌توانند با اطمینان از محصولات شرکت تام باهر استفاده کنند و در صورت نیاز، آزمایشات لازم را انجام داده و از مشاوره‌های فنی ما بهره ببرند. شما می‌توانید در صورت داشتن هرگونه مشکل و سوال با کارشناسان ما در فروشگاه تماس بگیرید. با دریافت مشاوره‌های تخصصی از کارشناسان تام باهر می‌توانید بهترین و به‌صرفه‌ترین انتخاب را داشته باشید. فراموش نکنید که استفاده از بال اسکرو مناسب، تاثیر بالایی در کیفیت و طول عمر دستگاه‌های شما دارد که این موضوع بر بازدهی کسب و کار شما تاثیرگذار است.

برای دریافت مشاوره می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

021-33933654  

021-33925852

 

خدمات پس از فروش – تضمین کیفیت 

 
درون مهره های بال اسکرو ساچمه وجود دارد. ممکن است این ساچمه‌ها موقع جا زدن قطعه بریزد. در صورت بروز این مشکل بال اسکروهای شما به صورت رایگان تعویض می‌شود. برای تعویض مهره‌ ها می‌توانید با شماره‌های بالا تماس بگیرید یا به صورت حضوری به فروشگاه تام باهر مراجعه کنید. یک روز پس از تحویل گرفتن بال اسکرو، قطعه سالم و جدید به شما تحویل داده می‌شود.
در صورتی که هنگام نصب قطعه نیاز به راهنمایی داشتید می‌توانید با کارشناسان فنی ما تماس بگیرید و راهنمایی لازم را دریافت کنید.

 

 

بیشتر بخوانید
اسکرول به بالا