قطعات دستگاه cnc

قطعات دستگاه سی ان سی cnc

قطعات دستگاه  سی ان سی cnc  شامل لینیر گاید، بال اسکرو، بال بوش، انرژی چین، پروفیل آلومینیوم، کوپلینگ، شفت و… می باشد. دستگاه cnc کاربرد های مختلفی در صنعت برای مثال حکاکی سه بعدی روی چوب، برش چوب، حکاکی روی فلزات و… می باشد. پردازش CNC فرایندی است که در آن نرم افزارهای کامپیوتری از پیش برنامه ریزی شده حرکت ابزارها و ماشین آلات کارخانه را کنترل می کنند. این فرایند را می توان برای کنترل طیف وسیعی از ماشین آلات پیچیده، از چرخ و تراش تا کارخانه و روتر استفاده کرد. برای سیستم عامل CNC ممکن است شبیه به مجموعه ای منظم از قطعات کامپیوتر باشد، اما برنامه های نرم افزاری و کنسول های کار شده در ماشینکاری CNC آن را از سایر اشکال محاسبه متمایز می کنند. هنگامی که یک سیستم CNC فعال می شود، برش های مورد نظر در نرم افزار برنامه ریزی شده و به ابزارها و ماشین آلات مربوطه که وظایف بعدی را همانطور که مشخص شده است، منتقل میکنند دقیقاً مانند یک روبات.

 

برنامه نویسی دستگاه cnc

در برنامه نویسی CNC، ژنراتور کد را درون سیستم عددی با وجود احتمال خطا بارگذاری میکند، فرض می شود که ساز و کارها بی عیب و نقص است. قرار دادن ابزار در یک سیستم کنترل عددی توسط یک سری از ورودی ها معروف به برنامه مشخص شده است. با دستگاه کنترل عددی، برنامه ها از طریق کارت های پانچ وارد می شوند. در مقابل، برنامه های مربوط به ماشینهای CNC هر چند صفحه کلید کوچک به رایانه ها تغذیه می شوند. برنامه نویسی CNC در حافظه رایانه حفظ می شود. خود کد توسط برنامه نویسان نوشته و ویرایش شده است. بنابراین ، سیستم های CNC ظرفیت محاسباتی بسیار گسترده تری را ارائه می دهند. از همه مهمتر، سیستم های CNC به هیچ وجه ثابت نیستند، زیرا می توان از طریق جی کد، گزینه های جدیدتری را به برنامه های از قبل موجود اضافه کرد. شرکت تام باهر عرضه کننده لوازم سی ان سی با بهترین کیفیت و آماده ارائه خدمات و راهنمایی به مشتریان است. در CNC ، ماشین آلات از طریق کنترل عددی اداره می شوند ، که در آن یک برنامه نرم افزاری برای کنترل یک شی تعیین شده است. زبان ماشینکاری CNC به طور متناوب به عنوان کد G گفته می شود و برای کنترل رفتارهای مختلف یک دستگاه مربوطه مانند سرعت ، نوشته شده است.

 

محصولات تام باهر

شرکت تام باهر وارد کننده و عرضه کننده انواع محصولات و لوازم مکانیکال مربوط به دستگاههای CNC نظیر بال اسکرو، بال بوش، پولی تایم، پروفیل آلومینیوم(شامل پروفیل آلومینیوم شیاردار)، انواع شفت(شفت پایه دار / شفت LM/ شفت بدون پایه)، ریل و واگن(لینیر گاید)، دنده شانه ای (دنده شانه ای مورب)، کوپلینگ (کوپلینگ SRJ)، انرژی چین(محافظ کابل) و هم چنین محصولات الکتریکال دستگاههای صنعتی شامل سرو موتور و استپ موتور با برندJMC-BAHER میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با مهندسین و کارشناسان فنی ما در این زمینه با شماره های موجود در سایتهای تام باهر تماس حاصل نمایید. شرکت تام باهر علاوه بر ثبت برند باهر، نمایندگی برندهای GTEN از تایوان در بال اسکرو، نمایندگی انحصاری برند STAF کشور تایوان در لینیر گاید، نمایندگی انحصاری برندGAMBINI از کشور ایتالیا در دنده شانه ای و نمایندگی سرو موتور و استپ موتور JMC-BAHER را دارا می باشد.

 

 

اسکرول به بالا