قیمت استپ موتور | مشخصات و خرید استپ موتور

قیمت استپ موتور، مشخصات و خرید استپ موتور

در مورد قیمت استپر موتور (Stepper Motor) چندین عامل تاثیر مهمی دارند مهمترین پارامتر بعد از عوامل کیفی که شامل برند و کشور سازنده می‌باشد، میزان گشتاور، سبک طراحی، متناسب برای کاربردهای مختلف و سازگاری فوق العاده نقش مهمی در تعیین قیمت محصول دارد.

استپ موتورهایی با برند شناخته شده و معتبر JMC-BAHER ساخت کشور چین در شرکت تام باهر عرضه می‌گردد.

شرکت تام باهر سعی دارد با ارائه راهکارهای نوین برای عرضه محصولات صنعتی مرتبط با تجهیزات حرکت، همراه با ارائه مشاوره فنی و ارائه بهترین قیمت، خلا موجود در عرضه نوین محصولات صنعتی را پر نماید.

برای آگاهی از لیست قیمت استپ موتور، ساده‌ترین راه مراجعه به سایت شرکت تام باهر و تماس با شماره‌های موجود درسایت و گرفتن اطلاعات استپ موتور از مهندسین فنی شرکت تام باهر می‌باشد.

خرید و قیمت استپ موتور
لیست قیمت انواع مدل‌های استپ موتور در سایت تام باهر

لیست انواع مدل‌های استپ موتور

استپ موتور 45kg.cm (4.5 نیوتن متر)، φ=12.7*32 ،نما 34 ،شفت 9.5 میلی‌متر

استپ موتور  85kg.cm (8.5 نیوتن متر) φ=12.7*32 ، نما 34 ، شفت 12.7 میلی‌متر

استپ موتور 120kg.cm (12 نیوتن متر) φ=14*38 ، نما 34 ، شفت 15.875 میلی‌متر

استپ موتور 45kg.cm انکدر دار (4.5 نیوتن متر) ، سرعت 2000 rpm

استپ موتور 82kg.cm انکدر دار (8.2 نیوتن متر) 14 * 38 ، 1.8 درجه

استپ موتور 120kg.cm انکدر دار (12نیوتن متر) 14 * 38 / 73 ، 1.8 درجه ، سرعت1100 rpm

خرید استپ موتور

استپ موتورهای JMC-BAHER در اندازه‌ها و سایزهای متنوعی تقسیم‌بندی می‌شوند.

انواع استپ موتور از نظر گام (یا اندازه پله)، سرعت و گشتاور، تحت تأثیر جزئیات ساخت و ساز است که ممکن است بر نحوه کنترل موتور نیز تأثیر بگذارد.

در حقیقت، ساختار داخلی و عملکرد استپ موتورها به صورت یکسانی نیستند، زیرا پیکربندی‌های روتور و استاتور متفاوتی دارند. بهتر است هنگام خرید با هر کدام از دسته‌ها و ویژگی‌های آن‌ها به خوبی آشنایی داشته باشید.

شرکت تام باهر تعداد زیادی استپ موتور و درایور استپ موتور با کیفیت بالا را در اندازه‌های مختلف فریم برای انتخاب شما ارائه می‌دهد.

موتور استپ‌های کمپانی JMC-BAHER  به طور کلی به سه دسته به فروش می‌رسد:

  1. استپ موتور هیبرید
  2. سروو موتور استپ هیبرید
  3. سروو موتور استپ مجتمع

این موتورها دارای عملکرد پایدار، عملکرد آسان، میزان خرابی کم، مشخصات فنی بالا و عمر طولانی می‌باشند و کاربرد استپ موتور در صنایع مختلف از جمله چاپگر، ماشین آلات نساجی، ابزار پزشکی، ماشین‌های حکاکی، تجهیزات کامپیوتری خارجی و غیره استفاده شود.

استپ موتور برند JMC-BAHER

تام باهر دارای محصولات فراوانی در زمینه سیستم‌های متحرک خطی، اتوماسیون صنعتی و سی ان سی است که یکی از معتبرترین و کاربردی‌ترین آنها استپ موتورهای JMC-BAHER می‌باشد.

استپ موتورهای JMC-BAHER یکی از معتبرترین و با کیفیت‌ترین محصولات عرضه شده می‌باشد که توانسته است با رقبای خود رقابت سختی را در زمینه کیفیت و دقت بالا این محصولات داشته باشد و به دلیل اعتبار بالای این برند بازار را از آن خود کرده است.

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر جهت خرید و موجودی استپ موتور و دیگر محصولات سی ان سی(CNC) از جمله:

سروو موتور، بال اسکرو، پولی تایم، کوپلینگ باهر، پروفیل آلومینیوم، لینیر گاید، ریل و واگن تام باهر، دنده شانه‌ای، شفت، شفت پایه‌دار، انرژی چین از تام باهر را دارید، می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت با کارشناسان شرکت تام باهر تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی کنند و بتوانید محصولات خود را به راحتی خریداری نمایید.

اسکرول به بالا