کاربرد پروفیل آلومینیوم

کاربرد پروفیل آلومینیوم

کاربرد پروفیل آلومینیوم را در صنایع مختلف میتوان، مشاهده نمود. مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین صنعتی که از پروفیل آلومینیوم استفاده می‌کند، صنعت ساختمانی است. ساختمان سازی بازار مهمی برای آلومینیوم به حساب می‌آید. مهم‌ترین فاکتورهایی که باعث استفاده از آلومینیوم در این صنعت می­‌گردد، وزن کم، شکل پذیری بالا، مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی، هزینه کم برای نگهداری، عمرطولانی و عدم‌نیاز به رنگ‌کردن است. آمریکا بزرگ‌ترین مصرف‌­کننده آلومینیوم در ساختمان‌سازی است.

سایر کاربردهای پروفیل آلومینیوم

استفاده نمودن از آلومینیوم در قوطی‌سازی و بسته‌بندی

استفاده نمودن از آلومینیوم در صنایع برقی

استفاده نمودن از آلومینیوم در ساخت لوازم با دوام

استفاده نمودن از آلومینیوم در ماشین‌ها و تجهیزات

استفاده نمودن از آلومینیوم در صنایع متالوژی

استفاده نمودن از آلومینیوم در تولید باتری‌ها

استفاده نمودن از آلومینیوم در جواهرسازی

استفاده نمودن از آلومینیوم در پزشکی و داروسازی

استفاده نمودن از آلومینیوم در تولید ظرف‌های نسوز

ساخت ماشین آلات صنعتی و انواع لوازم سی ان سی و تجهیزات صنعتی

علت استفاده از پروفیل آلومینیوم شیاردار چیست؟

این نوع پروفیل شیاردار دارای مدل­‌های خاص از سطح مقطع در اندازه‌­های گوناگون است. پروفیل آلومینیوم شیاردار احتیاج به تخصص یا مهارت خاصی ندارد و به آسانی قابلیت سرهم بندی کردن دارد و میتوان مطابق با سفارش مشتریان در قالب­‌های گوناگون طراحی کرد. پروفیل شیاردار توانایی تحمل وزن بالا در موارد گوناگون دارد.

مزایای پروفیل آلومینیوم شیاردار

اتصال آسان‌: ساخت فریم و پایه­‌های مختلف با این پروفیل‌­ها بسیار آسان بوده و نیاز به تخصص خاص و یا ابزار پیچیده برای سر هم‌بندی ندارند. بنابراین می­توان هر طرحی را به آسانی اجرا کرد.

کیفیت بالا: به دلیل استفاده از مواد اولیه درجه۱، قالب اکسترودی با فولاد مناسب و ساخت عالی،‌ کنترل کیفیت هنگام تولید و مراحل بعدی تولید آن مانند بسته‌بندی و حمل مناسب، این پروفیل‌­ها را در شمار با کیفیت‌­ترین محصولات آلومینیومی آورده است. دارای حداقل پیچیدگی و تابیدگی در سطح مقطع و طول هستند و با توجه به ویژگی­‌های آلیاژ ۶۰۶۳ دارای سختی بالا و خواص مکانیکی مناسب هستند، و همچنین این پروفیل­‌ها قابلیت تحمل وزن بالا را داشته و استحکام بالایی دارند.

تنوع بالا: این نوع پروفیل دارای سایزهای مختلف سطح مقطع است، از سایزهای پایین مانند سایز۲۰ *۲۰ میلیمتر، برای فریم‌­های کوچک تا سایز­های بزرگ ۴۵*۱۸۰ و ۹۰*۱۳۵میلیمتر با استحکام و تحمل وزن بسیار بالا

رنگبندی: زیبایی و شکیل بودن فریم ساخته شده، اهمیت ویژه‌­ای دارد. پروفیل‌­های مهندسی موجود با رنگ نقره‌­ای با کیفیت بالا عرضه می‌­شود.

از سایر ویژگی­‌های آن میتوان به عدم زنگ زدگی، قیمت، کیفیت، استحکام و پایداری اشاره کرد. نیاز به پروفیل آلومینیوم شیاردار ممکن است در هرجا اتفاق بیفتد. این نوع پروفیل­‌ها قابلیت این را دارند، تا به جای وسیله­‌های زیادی به کار روند.

پروفیل آلومینیوم باهر

با وجود تنوع بسیار پروفیل‌های مهندسی و کاربردهای متنوع آنها، برای یافتن و انتخاب پروفیل مناسب و بهینه مورد نیاز خود می‌توانید با شرکت تام باهر با شماره تماس‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. پروفیل آلومینیوم شیاردار باهر در ابعاد و سری‌های مختلف موجود است که از نظر کیفیت و قیمت مناسب و مورد توجه مصرف کنندگان است، جهت مشاوره و اطلاع دقیق از قیمت‌­ها با مشاورین ما در شرکت تام باهر تماس بگیرید.

اسکرول به بالا