یاتاقان بال اسکرو

یاتاقان بال اسکرو

یاتاقان بالسکرو یا ساپورت پیچ بال اسکرو، به مدلی از یاتاقان گفته می‌­شود، که به منظور تحمل وزن میله بالسکرو و وزن وارد بر آن در ابتدا و انتهای میله نصب شده است و نقش یاتاقان را ایفا می­‌کند. در واقع عملکرد اصلی یاتاقان به این صورت است که مانع از لرزش و لقی­‌های احتمالی می­‌شود و فقط به پیچ اجازه می­‌دهند در جای خود چرخش کنند.

یاتاقان­‌ها به دو دسته تقسیم می‌­شوند:

  • یاتاقان دارای بلبرینگ تک ردیفه
  • یاتاقان دارای بلبرینگ دو ردیفه

نکات مهم در خرید یاتاقان

قبل از خرید یاتاقان باید مد نظر داشته باشید که کیفیت مهمترین و اصلی­‌ترین نکته می­‌باشد. یاتاقان از قطعاتی می­‌باشد که بارهای شعاعی و همچنین محوری را تحمل می‌­کند به همین علت باید کیفیت بالایی داشته باشد.
بعضی از یاتاقان­‌ها دارای برندی خاص هستند که از کیفیت بالا برخوردارند و برخی دیگر نیز دارای کیفیت چندان مناسبی نیستند. اگر یاتاقانی که انتخاب می‌­شود از کیفیت خوبی برخوردار نباشد باعث می‌­شود که شما در کوتاه مدت نسبت به تعویض آن اقدام نمایید.
برای خرید یاتاقان ابتدا اطلاعات کاملی را از برند یاتاقان مورد نظر به خصوص کیفیت آن بدست آورده و سپس خرید خود را انجام دهید.
انتخاب یاتاقانی که از کیفیت بالایی برخوردار باشد کاری سخت و دشواری است که نیاز به تخصص لازم را دارد. فروشگاه تام باهر از فروشگاه­‌های کاملا تخصصی در زمینه یاتاقان می‌باشد که می‌­توانید با اطمینان کامل از بابت کیفیت، خرید خود را انجام دهید.
جهت سفارش و خرید یاتاقان مورد نظر خود می‌­توانید از طریق سایت، محصول خود بررسی نموده و از طریق تماس تلفنی با شماره­‌های فروشگاه محصول مورد نیاز خود را سفارش داده تا کارشناسان ما شما را راهنمایی و آن را برای شما ارسال نمایند.

قیمت یاتاقان بالسکرو

قیمت یاتاقان باید در فروشگاه‌های مختلف یکسان باشد، اما در واقعیت اینگونه نیست. هر شرکت برای محصولات خود تعرفه‌های متفاوتی اعمال کرده است. با این حال، افرادی که با یاتاقان‌ها به صورت مداوم برای دستگاه‌ها و ماشین‌آلات خود استفاده می‌کنند، به خوبی می‌دانند که قیمت یاتاقان در هر فروشگاه ممکن است متفاوت باشد.

بنابراین، زمانی که قیمت یاتاقان پایدار نباشد، مشتریان به مشکل برمی‌خورند و نمی‌توانند محصول موردنظر خود را با قیمت مناسب تهیه کنند. با این وجود، فروشگاه تام باهر یکی از فروشگاه‌هایی است که قیمت یاتاقان را ثابت نگه داشته است.

یاتاقان ارزان

بسیاری از افراد همواره به دنبال یاتاقان با قیمت مناسب برای دستگاه‌ها و تجهیزات خود هستند، اگرچه بیشترین تعداد خریداران ممکن است نتوانند یاتاقان با قیمت پایینتر را تهیه کنند.

فروشگاه تام باهر یکی از فروشگاه‌هایی است که در راستای کاهش هزینه‌های خریداران و افراد فعال در بخش‌های صنعتی، یاتاقان‌های ارزان را عرضه می‌کند. تاکنون، این فروشگاه توانسته بهترین برندهای یاتاقان را با قیمتی بسیار پایین‌تر از بازار عرضه کند. یاتاقان‌های ارزان موجود در فروشگاه تام باهر، با کیفیت بسیار بالا عرضه می‌شوند و هیچ تفاوتی با یاتاقان‌های گران قیمت ندارند.

اسکرول به بالا