قیمت و خرید بال اسکرو GTEN

بال اسکرو GTEN

بال اسکرو (Ball Screw) یک نوع سیستم انتقال حرکت است که برای تبدیل حرکت چرخشی به حرکت خطی استفاده می‌شود. این سیستم شامل پیچی است که نخ‌های گلوله‌ای یا بالها به صورت متوالی در طول آن قرار دارند. حرکت گلوله‌ها درون مهره خطی که بر روی پیچ نصب شده است، حرکت خطی دقیقی را ایجاد می‌کند.

لیست قیمت بال اسکرو جیتن gten

با کلیک روی لینک‌های زیر می‌توانید قیمت بال اسکروها را ببینید و برای خرید بال اسکرو gten اقدام کنید.

دانلود کاتالوگ بال اسکرو شرکت GTEN

بال اسکرو gten در چه صنایعی کاربرد دارد؟


1. ماشین‌آلات CNC: بال اسکرو در ماشین‌آلات CNC برای حرکت دقیق و خطی اجزای مختلف مانند میزها، ابزارها و قطعات استفاده می‌شود.

2. رباتیک: در رباتیک، بال اسکرو برای ایجاد حرکت دقیق و خطی در اندام‌ها و افزایش دقت ربات‌ها استفاده می‌شود.

3. دستگاه‌های جابجایی و خطی: در دستگاه‌های جابجایی و خطی مانند اسکروهای خطی، بال اسکرو جهت حرکت دقیق و قابل کنترل استفاده می‌شود.

4. تجهیزات پزشکی: در دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی که نیاز به حرکت دقیق و خطی دارند، بال اسکرو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

5. صنایع خودکار: در خطوط تولید و دستگاه‌های خودکار، بال اسکرو برای ایجاد حرکت دقیق و مدیریت حرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از توانایی بال اسکرو در ایجاد حرکت دقیق، قابل کنترل و با دقت خطی، در صنایعی که نیاز به انتقال حرکت خطی دقیق دارند، به عنوان یک ابزار مؤثر بهره می‌برند.

مهم ترین شرکت های تولید کننده بال اسکرو در جهان

مهمترین شرکت‌های تولید کننده بال اسکرو در جهان شامل چندین شرکت معروف است. این شرکت‌ها به عنوان پیشروها در زمینه تولید بال اسکرو به شناخته می‌شوند. تعدادی از این شرکت‌ها عبارتند از:

1. THK (تاماگاوا): یک شرکت ژاپنی که در زمینه تولید انواع سیستم‌های انتقال حرکت، از جمله بال اسکرو، فعالیت دارد.

2. HIWIN: یک شرکت تایوانی که جزو پیشروهای تولید بال اسکرو و دیگر اجزای مرتبط است.

3. NSK (نیپون سیلیکون): یک شرکت ژاپنی با تجربه طولانی در تولید بلبرینگ‌ها و اجزای مکانیکی، از جمله بال اسکرو.

4. Bosch Rexroth (آلمان): یک شرکت آلمانی که در زمینه انتقال حرکت و اتوماسیون صنعتی فعالیت دارد.

5. Kuroda Precision Industries (کره جنوبی): یک شرکت کره‌ای که در تولید انواع اجزای مکانیکی شامل بال اسکرو فعالیت دارد.

6. Schaeffler (آلمان): یک شرکت آلمانی معتبر که در زمینه تولید بلبرینگ‌ها و سیستم‌های انتقال حرکت مشغول به کار است.

7. KSS (کره جنوبی): یک شرکت کره‌ای که در زمینه تولید بال اسکرو و اجزای مکانیکی دیگر فعالیت دارد.

8. HIWIN Corporation (تایوان): شرکت تایوانی معروف در تولید انواع اجزا و سیستم‌های انتقال حرکت.

9. TBI Motion (تایوان): شرکت تایوانی دیگری که در زمینه تولید بال اسکرو و سیستم‌های مکانیکی فعالیت دارد.

این شرکت‌ها به عنوان پیشوایان در تولید بال اسکرو به شناخته می‌شوند و محصولات آنها در صنایع مختلف برای انتقال حرکت خطی با دقت و کارایی بالا استفاده می‌شود.

بال اسکروهای تولید کشور تایوان

شرکت تام باهر با ارائه نمایندگی برند بال اسکرو GTEN محصولی از کشور تایوان در اندازه‌های متنوع تامین‌کننده نیاز فنی در صنایع مختلف کشور است، به بازار ایران عرضه می‌شود.

GTEN Ball Screw Technology در دسامبر 2004 تأسیس شد. کارخانه تولید GTEN بالغ بر 10،000 متر مربع است. هدف اصلی GTEN Ball Screw Tecchnology توسعه دقیق پیچ های نورد توپر با دقت بالا  که تا کنون  توانسته گرید C5 و استاندارد (JIS Standard) تولید نمایید.

در حال حاضر می توان گفت که با همان سطح تولید به عنوان تولیدکننده اصلی پیچ توپر در جهان در حال قدم برداشتن می باشد. با توجه به هزینه بالای تولید در خارج از کشور ، GTEN دارای مزیت رقابت در قیمت ها است.

همه محصولات ما توسط تیم تحقیق و توسعه ما طراحی شده و با مارک GTEN به بازار فروخته می شود. همه محصولات قبلاً ثبت اختراع و احراز هويت چند مرحله ای را طی نموده اند.

برند بالسکرو GTEN به خاطر ارائه محصولات با کیفیت و با دقت بالا به بازارهای اروپایی نیز راه یافته است. این برند نیز با ارائه تنوع و تمام اندازه‌های رایج در صنعت مناسب کسانی است که دقت بالا و ظرافت، فاکتور اصلی نیاز فنی‌شان است.

از افتخارات شرکت تام باهر حضور طولانی و مداوم برندهای فوق در بازار می‌باشد که علاوه بر ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش مستمر، از مزیت‌ها و  نکته حائز اهمیت تامین قطعات یدکی و پشتیبانی فنی را به علت حضور مستمر، میسر می‌گرداند.

اسکرول به بالا