قیمت سروو موتور

قیمت سروو موتور

در مورد قیمت سروو موتور (Servo Motor) چندین عامل تاثیر مهمی دارند مهمترین پارامتر بعد از عوامل کیفی که شامل برند و کشور سازنده است، گشتاور سروو موتور است، بعد از اهمیت گشتاور به سرعت این قطعه می‌رسیم که نقش مهمی در تغییر قیمت محصول دارد.

ولتاژ تغذیه درایو با توجه به سروو موتور 220 ولت یا 380 ولت که به ترتیب دارای برق تک فاز و سه فاز هستند. میزان فاز و ولتاژ برق تاثیرش بدین صورت است که هر چه سروو موتور با برق سه فاز تغذیه شود راندمان و کارایی بالایی دارد.

در توان‌های پایین عموما سروو موتور تک فاز توصیه می‌گردد. دقت سروو موتور که مرتبط با نوع و دقت انکدر آن است گزینه موثر دیگر در تعیین قیمت آن می‌باشد.

سروو موتور با برند شناخته شده و معتبر JMC-BAHER  ساخت کشور چین در شرکت تام باهر عرضه می‌گردد. فروش انواع سروو موتور در فروشگاه‌های تهران انجام می‌شود و این ریسکی است که هر شرکتی قادر به انجام آن نیست.

شرکت تام باهر سعی دارد با ارائه راهکارهای نوین برای عرضه محصولات صنعتی مرتبط با تجهیزات حرکت، همراه با ارائه مشاوره فنی و ارائه بهترین قیمت خلا موجود در عرضه نوین محصولات صنعتی را پر نماید.

قیمت سروو موتور

برای دانستن لیست قیمت سروو موتور، ساده‌ترین راه مراجعه به سایت شرکت تام باهر و تماس با شماره‌های موجود درسایت و گرفتن اطلاعات سروو موتور از مهندسین قسمت فروشگاه است.

انجام انواع فیلترینگ مناسب روی ولتاژ کاری، گشتاور، سرعت و نوع انکدر آن و همچنین برند و کشور سازنده می‌تواند شما را به بررسی، مقایسه و انتخاب موتور مورد نظر راهنمایی کند.

لیست مدل‌های موجود سروو موتور درایو AC، برند JMC-BAHER

سروو موتور 400 وات ،فلنج 60 میلی متر،گشتاور 1.27 نیوتن متر، 3000 دور) rpm
سروو موتور 750 وات فلنج 80 میلی متر،گشتاور نامی 2.39 نیوتن متر، 3000 دور، 17 بیتی
سروو موتور 750 وات فلنج 80 میلی متر،گشتاور نامی 2.39 نیوتن متر، 3000 دور، 20 بیتی
سروو موتور 750 وات ترمز دار،فلنج 80 میلی متر،گشتاور نامی 2.39 نیوتن متر ، 17 بیتی
سروو موتور یک کیلووات فلنج 110 میلیمتر ، 3000 دور،گشتاور 4.2 نیوتن متر
سروو موتور یک کیلووات فلنج 110 میلیمتر ، 2000 دور، 17 بیتی،گشتاور 7.5 نیوتن متر
سروو موتور AC مجتمع،سایز فریم 60mm ،نما 24 ، 3000rpm، 200w ،گشتاور 0.64 نیوتنمتر، 36Vd

خرید سروو موتور

خرید سروو موتور BAHER
خرید servo motor

جهت خرید سروو موتور توصیه می‌شود که ابتدا گشتاور مورد نیاز و سپس سرعت مورد نیاز خود را محاسبه نمایید. مانند هر نوع از انواع تجهیزات حرکت، محاسبه دقیق الزامات مانند محاسبه درست گشتاور و محاسبه درست سرعت می‌تواند از تحمیل هزینه‌های اضافی به شما کاملا جلوگیری کند.

در دورهای پایین و گشتاورهای بالا می‌توان بجای خرید سروو موتور با گشتاور بالا، استفاده از سروو موتور به همراه گیربکس زیروبکلش (که درست تر آن Low Backlash است) را مد نظر قرار داد.

سروو موتور باهر _ JMC

شرکت تام باهر به اطلاع می‌رساند سروو موتور 0.75kw و‌1kw ساخت چین با کیفیت عالی به محصولات ما اضافه شده است. این محصول  با برند مشترک دو شرکت (BAHER-JASD) وارد شده و تمام و کمال مراحل تست را انجام داده‌ایم.

بعد از یک سال و نیم کارکرد بدون مشکل اقدام به سرمایه گذاری و نمایندگی انحصاری نموده‌ایم. اطمینان کامل به کیفیت محصولات شرکت مذکور حاصل شده است. این سرمایه گذاری برای ما ریسک پذیر نیست چون به کیفیت اطمینان پیدا کرده‌ایم.

برند تام باهر دارای محصولات فراوانی در زمینه سیستم‌های متحرک خطی، اتوماسیون صنعتی و سی ان سی است که یکی از معتبرترین و کاربردی‌ترین آنها سروو موتور JMC-BAHER است.
باهر-JASD یکی از معتبرترین و با کیفیت‌ترین محصولات عرضه شده است، که توانسته است با رقبای خود رقابت سختی را در زمینه کیفیت و دقت بالا این محصولات داشته باشد و به دلیل اعتبار بالای این برند بازار را از آن خود کرده است.

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر جهت خرید و موجودی بال اسکرو و دیگر محصولات سی ان سی(CNC) از جمله:

پولی تایم (PulleyTiming)، کوپلینگ باهر، پروفیل آلومینیوم، لینیر گاید(ریل و واگن تام باهر)، دنده شانه‌ای، شفت، شفت پایه‌دار، انرژی چین (Energy Chain) از تام باهر را دارید، می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت با کارشناسان شرکت تام باهر تماس حاصل فرمایید، تا شما را راهنمایی کنند و بتوانید محصولات خود را به راحتی خریداری نمایید.

اسکرول به بالا