خرید و قیمت کوپلینگ

خرید و قیمت کوپلینگ

شرکت تام باهر یکی از مجموعه شرکت‌­های واردکننده کوپلینگ(coupling) می‌­باشد. کوپلینگ وسیله‌­ای برای انتقال گشتاور از طریق اتصال بین دو شفت است و از آن برای کوپله کردن استفاده می­‌شود.

کوپلینگ به عنوان فیوز در سیستم عمل کرده و در مواقعی که گشتاور از حد مجاز فراتر رود و یا شوک ناگهانی به سیستم وارد شود، شکسته خواهد شد تا سیستم شما سالم بماند.

برای خرید کوپلینگ باهر از تام باهر، که معتبرترین عرضه کننده انواع کوپلینگ باهر می‌­باشد از طریق سایت تام باهر و فروشگاه شرکت تام باهر، میتوان اقدام کرد. شرکت تام باهر یکی از مجموعه شرکت­‌های وارد کننده و عرضه کننده لوازم سی ان سی (CNC) و سیستم­‌های متحرک خطی است. کوپلینگ در تام باهر با برند کوپلینگ باهر ارائه می­‌شود که غالبا از نوع کوپلینگ آلومینیومی می‌­باشد.

یاتاقان کوپلینگ
خرید کوپلینگ(coupling)

قیمت کوپلینگ

قیمت انواع کوپلینگ­‌ها بستگی به مدل و قطر شفت و ابعاد محصول دارد. قیمت کوپلینگ در تام باهر در مناسب­‌ترین حد خود عرضه می‌­گردد که غالبا برای خرید کوپلینگ از تام باهر و کسب اطلاعات کامل در مورد محصول مورد نظر خود با توجه به نوع و ابعاد کوپلینگ می­‌توانید به سایت شرکت تام باهر مراجعه کرده و با شماره تلفن­‌های درج شده تماس حاصل نمایید.

تام باهر وارد کننده کوپلینگ

شرکت تام باهر با سابقه بالا، وارد کننده کوپلینگ با کیفیت برند باهر، اقدام به عرضه این محصول نموده است. کوپلینگ عرضه شده در شرکت تام باهر، با دستگاه‌های جدید و در انواع مختلف، مناسب برای استفاده در دستگاه‌ها با کارکردهای مختلف استفاده می‌شود. مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات فنی و دیدن نقشه‌های سه بعدی محصولات، می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت، بازدید نمایند.

فروش کوپلینگ باهر

برای اتصال بین دو شفت به یکدیگر از کوپلینگ استفاده می­‌شود. یکی از موارد استفاده از آن در ماشین آلات صنعتی و دستگاه­‌های CNC است. شرکت تام باهر از قدمت بالایی در فروش این صنعت برخوردار است که اقدام به عرضه محصولات به روز و باکیفیت می­‌نماید. کوپلینگ برای دستگاه­‌ها و کارکردهای مختلف و غیره استفاده می­‌شود. کوپلینگ باهر با تیپ SRJ ارائه می­‌شود و دارای سایزهای مختلف 20-30-40-55-65 در فروشگاه تام باهر موجود می­‌باشد.

اسکرول به بالا