فروش لوازم سی ان سی

فروش لوازم سی ان سی

در آغاز مقاله و قبل از بررسی موضوع فروش لوازم سی ان سی به نحوه کار دستگاه سی ان سی میپردازیم. شرکت تام باهر با وارد کردن انواع لوازم سی ان سی از جمله بال اسکرو، لوازم سی ان سی، کوپلینگ، پروفیل آلومینیوم، پولی تایم، سرو موتور، انرژی چین، لینیر گاید، ریل و واگن، دنده شانه ای، کوپلینگ SRJ، کوپلینگ آلومینیومی، پروفیل آلومینیوم شیار دار، بال بوش و ……….ما توانسته ایم در بازار ایران بهترین محصولات را با مناسبترین قیمت به متقاضیان محصولات خود ارائه دهیم و برا ی مشتریان خود تا حد امکان بهترین خدمات را عرضه کرده ایم. شرکت تام باهر دارای برند ثبت شده باهر می باشد که طی سالهای گذشته مشتریان گرامی با این برند مطرح آشنا شده اند و تام باهر دارای چندین نمایندگی معتبر در محصولات مختلف می باشد.

در ابتدا تعریفی از دستگاه سی ان سی خواهیم داشت:

یک دستگاه cnc دستگاهی برای برشکاری بوسیله کامپیوتر است. دستگاه سی ان سی یک دستگاه کنترل عددی است. دستگاه CNC بر اساس الگوی برشی که به آن داده شده‌است شروع به برش و بُراده‌برداری از روی مواد اولیه برش می‌کند. دستگاه cnc نسل اول، NCها فاقد کامپیوتر بودند و دستگاه طبق منطق خاصی دستورات را درک میکرد. یکی از روشهای برنامه‌ ریزی این ماشین‌ها کارت پانچ بود. با استفاده از کارت پانچ دستگاه دستور مورد نظر را انجام میداد. هر پانچی تعبیری خاصی برای دستگاه داشت. اپراتور باید برای بار اول این پانچ را بصورت دستی ایجاد میکرد. کار تهیه این پانچ‌ها بسیار حساس و زمان‌بر بود. پس از تهیه شدن پانچ لازم بود یکبار بصورت تستی با این پانچ قطعه‌ای تولید شود تا ایرادات احتمالی آن مشخص شود. از زمان ورود CNC، همه روشهای سنتی و دستی و حتی NCها به سرعت منسوخ شدند. دستگاه CNC با یک فایل کامپیوتری به سرعت محاسبات لازم را انجام میدهد وآماده برش‌کاری می‌شود. این فایل حاوی تصویر قطعه مورد‌نیاز است و برای ماشین cnc قابل فهم است. از اینجا به بعد کامپیوتر مرکزی وظیفه کنترل قسمتهای مختلف را بر عهده می‌گیرد تا شکل نهایی بر روی قطعه برش ایجاد شود.

در شرکت تام باهر ما با داشتن کادری فنی و ماهر انواع لوازم دستگاه cnc  با بالاترین کیفیت مناسبترین قیمت را ارائه میدهیم. در شرکت تام باهر تمام محصولات تام باهر با برند باهر عرضه می شود.

  • در بال اسکرو دارای برند باهر و GTEN می باشد. برند GTEN از کشور تایوان است.
  • در لینیر گاید دارای دو برند باهر و STAF می باشد. برند STAF از کشور تایوان اخذ شده است.
  • در دنده شانه ای دارای دو برند باهر و GAMBINI می باشد. GAMBINI از کشور ایتالیا می باشد.
  • در سرو موتور دارای دوبرند باهر و BAHER-JASD می باشد. 

شرکت تام باهر در طی سالهای متمادی توانسته رضایت کامل متقاضیان خود را جلب نماید چون در قیمت و کیفیت محصولات خود دقت لازم را داشته و شرکت تام باهر وارد کننده انواع لوازم سی ان سی می باشد و در صورت تمایل عزیزان مشتری میتوانند از سایتهای تام باهر نیز دیدن نمایند و قبل از حضور  با شماره های تماس  ما در فروشگاه ارتباط بگیرند. در شرکت تام باهر تمام تلاش این چندین سال ما بر این بوده است در کنار سایر همکاران خود در امر واردات انواع لوازم سی ان سی که در صنعت های متعدد ماشین سازی و خودرو و ساخت انواع دستگاههای سی ان سی(چوب،فلز و….) مطرح و به نام باشد، تلاش نماییم و بهترین و با کیفیت ترین محصول را با قیمت مناسب عرضه نماییم.

 

 

اسکرول به بالا